Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

tarieven & vergoedingen Yo-vita Massagetherapie

Tarieven

Praktijk Barneveld 60 minuten: € 60,00*

Praktijk Driebergen klik hier

* Integrale massagetherapie: Neem bij de 1e afspraak een identiteitsbewijs mee om een zorgnota te ontvangen.

* Ontspanningsmassage en onderhoud massage komen niet in aanmerking voor vergoeding vanuit de aanvullende zorgverzekering. 

Een afspraak wijzigen of afzeggen

Lukt het je niet een afspraak na te komen of wil je deze afzeggen, doe dit dan minimaal 24 uur van te voren. Dit kan via een app, per mail of telefonisch.
Ben je een afspraak vergeten, heb je hem niet tijdig afgemeld of verplaatst dan worden er kosten in rekening gebracht. Ik heb tijd en aandacht voor jou gereserveerd, bovendien had iemand anders in jou plaats behandeld kunnen worden.

Betaling

De eerste behandeling: á contant, bij vervolgbehandelingen maken wij een betaalafspraak.
Indien van toepassing, de zorgnota dien je zelf in bij de zorgverzekeraar.
Let op: er is geen pin apparaat aanwezig in de praktijk!

Vergoeding

Als CAM-therapeut ben ik aangesloten bij:

  • Beroepsvereniging FAGT (Federatie voor Additief Geneeskundig Therapeuten)
  • Stichting RBCZ  (Register Beroepsbeoefenaren Complementaire zorg) 

Dit betekend dat een behandeling integrale massagetherapie in aanmerking komt voor geheel of gedeeltelijke vergoeding vanuit de aanvullende zorgverzekering.
Voor een overzicht van zorgverzekeraars die behandelingen van FAGT-leden vergoeden klik hier
of informeer via jou zorgverzekeraar naar vergoedingsmogelijkheden van een Natuurgeneeskundig consult.

Wat te doen als je ontevreden bent

Yo-vita streeft ernaar te aller tijde te behandelen met de best mogelijke intentie en integriteit. Tot grote tevredenheid van haar cliënten. Mocht je echter niet tevreden zijn en vindt je dat er onjuist gehandeld is, dan kan je de volgende stappen ondernemen:

  • Neem eerst contact op met mij, Yolanda van Almkerk van Yo-vita, zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.
  • Komen wij er samen niet uit dan kan je contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. Indien uw klacht naar uw mening niet is opgelost door bemiddeling van de klachtenfunctionaris dan zal deze u helpen om uw klacht bij de geschilleninstantie Zorggeschil neer te leggen. Mocht er spraken zijn van onzorgvuldig of ongepast handelen van mijn kant, dan valt je klacht onder het tuchtrecht wat uitgevoerd wordt door TCZ/RBCZ 
  • Via de website van beroepsvereniging FAGT vindt je aanvullende informatie en een stappenplan.